UCAPTAMA GURU BESAR

Bersyukur kehadrat Allah S.W.T serta selawat dan salam kepada nabi besar junjungan kita Muhammad s.a.w. Dalam kesempatan yang terluang ini, terlebih dahulu saya ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada pihak-pihak yang terlibat secara langusng mahupun tidak langsung dalam merealisasikan penubuhan Laman Web Sekolah ini.

Selaras dengan hasrat kerajaan untuk memperkayakan rakyat Malaysia dengan ilmu IT, SKPB menyahut cabaran ini lalu terzahirlah sebuah laman web yang memang dinanti-nantikan oleh setiap warganya. Seluruh warga sekolah harus berbangga dengan produk yang lahir atas usaha kita bersama.

Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. Atas daya inilah tujuan utama laman web ini menjadi kenyataan. Ibubapa diberi kemudahan secara langsung untuk mengetahui intipati dan agenda sekolah yang boleh didapati dengan hanya satu ‘klik' di hujung jari. Kemudahan di hujung jari ini juga bagi memudahkan para pelawat yang mengunjung ke laman web ini untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang SKPB dan pencapaiannya.

Manfaatkanlah ilmu yang ada di sekeliling kita. Arus perubahan dan pemodenan haruslah kita terokai bersama agar kita tidak ketinggalan dalam anjakan paradigma ini. Semoga segala keringat yang tumpah menjanjikan satu harapan baru dalam usaha membawa SKPB ke arah yang lebih cemerlang dengan prestasi yang mengagumkan, Insya Allah.

Sekian, terima kasih.

WAKTU SOLAT

__________________________________________________________________


SK PEREMPUAN BANDAR KLUANG

JALAN ESA, 86000

KLUANG, JOHOR DARUL TAQZIM
TEL: 07-7712552 FAX: 07-7712552


Blog ini adalah Hak Milik Terpelihara

SK PEREMPUAN BANDAR KLUANG. Segala penggunaan dan sumber telah

diubah suai mengikut kesesuaian pihak sekolah. Muat turun segala bahan

adalah tertakluk kepada risiko pengguna sendiri. Pihak sekolah tidak akan

bertanggung jawab ke atas kerosakan alatan pengguna web site ini...

~WEBMASTER~


__________________________________________________________________