KURSUS LDP


SK Perempuan Bandar 12 Jun 2009 - Semua guru kecuali staf sokongan telah menghadirkan diri bagi mengikuti kursus LDP anjuran Jabatan Pelajaran Johor di sini pada hari ini. Kursus yang diadakan selama 2 hari bermula hari ini dan berakhir esok antara lain mempertengahkan cerapan ceramah bersasarkan pemantapan pembelajaran dan pengetahuan ( P & P ). Cerapan ceramah hari ini telah diberikan oleh Pn. Rashidh Bt. Bakri (Keselamatan Jalan Raya)manakala



ceramah Pn. Rohani Bt. Nan adalah berkesinambungan dengan itu tetapi lebih kepada kerja bengkel yang menekankan aspek-aspek kemurnian kepada pelajar dan penerapan matapelajaran tersebut agar lebih teratur dan tuntas.

Ceramah ketiga telah diberikan oleh En. Zahrine B. Mohd Said berkenaan dengan penglobalisasi carian enjin (google)(ICT). Beberapa tips dan tunjuk cara arah pemudahan kerja telah ditunjukkan kepada guru-guru, manakala latihan 'hand-on' dijalankan serentak, bertujuan kearah pemantapan amali.

Ceramah hari kedua telah dimulakan oleh En. Ahmad B. Jantan, Guru Besar SK Tunku Mahmod 1 berhubung dengan peningkatan profasionalisme keguruan.


WAKTU SOLAT

__________________________________________________________________


SK PEREMPUAN BANDAR KLUANG

JALAN ESA, 86000

KLUANG, JOHOR DARUL TAQZIM
TEL: 07-7712552 FAX: 07-7712552


Blog ini adalah Hak Milik Terpelihara

SK PEREMPUAN BANDAR KLUANG. Segala penggunaan dan sumber telah

diubah suai mengikut kesesuaian pihak sekolah. Muat turun segala bahan

adalah tertakluk kepada risiko pengguna sendiri. Pihak sekolah tidak akan

bertanggung jawab ke atas kerosakan alatan pengguna web site ini...

~WEBMASTER~


__________________________________________________________________