CERAMAH AGENSI ANTI DADAH KEBANGSAAN

SK Perempuan Bandar 30 Mei 2009 - Agensi Anti Dadah Kebangsaan daerah Kluang (AADK) telah membuat siri ceramah di sini hari ini. Seramai lebih kurang 100 orang peserta telah turut hadir yang terdiri dari ahli jawatan kausa PIBG sekolah-sekolah daerah Kluang berserta guru-guru yang telah dipilih.

Program yang bermula pada pukul 8.00 pagi telah tamat pada pukul 2.00 petang. Seramai 4 orang panel penceramah telah di jemput bagi memberikan kesedaran kepada para peserta tentang bahayanya najis dadah.


Yang Dipertua PIBG sekolah ini En. Zulkifli B. Harun juga telah melapangkan masa untuk menghadiri ceramah ini. Antara isi kandung para penceramah adalah penglupasan stastik penyalah gunaan dadah oleh remaja sekolah, kegiatan sonsang akibat penggunaan najis dadah seperti merempit, bohsia, bohjan, mencuri dan sebagainya.

Secara umumnya para peserta sangat berpuas hati dengan ceramah yang diadakan. Di kesempatan ini sekalung tahniah kepada guru-guru SKPB yang telah terlibat secara langsung bagi menjayakan program ini antaranya ialah Pn. Kalsom. ( GPK HEM ),Pn. Padilah, Pn. Rohani Che Cik, Pn. Ainul Asyik,En. Salihin, En. Abaz, En. Zahrine dan beberapa guru lagi yang tidak sempat bertemu dengan webmaster.

Photobucket

WAKTU SOLAT

__________________________________________________________________


SK PEREMPUAN BANDAR KLUANG

JALAN ESA, 86000

KLUANG, JOHOR DARUL TAQZIM
TEL: 07-7712552 FAX: 07-7712552


Blog ini adalah Hak Milik Terpelihara

SK PEREMPUAN BANDAR KLUANG. Segala penggunaan dan sumber telah

diubah suai mengikut kesesuaian pihak sekolah. Muat turun segala bahan

adalah tertakluk kepada risiko pengguna sendiri. Pihak sekolah tidak akan

bertanggung jawab ke atas kerosakan alatan pengguna web site ini...

~WEBMASTER~


__________________________________________________________________